Pyörittelin eilen massoja lasten kanssa ja samalla syntyi ns. arkikoruja. Minusta juuri nuo nauhaan ripustetut massariipukset ovat sopivia käytettäväksi jakun/farkkujen kanssa, ihan vaan arkena töissä, eikä tunne itseään ylikoristelluksi.

58363.jpg

Tässä vähän kasarifiilistä. Kuvio ja väri tuovat mieleen neuleen kahdenkymmenen vuoden takaa...

58367.jpg

Linkitettyä ranteeseen, nyt sinisenä.

Tein persoonallisuustestin täällä. Tuloksena oli että olen INTP-tyyppi. Erittäin vahvasti tuota jälkimmäistä eli perceiving. INTP-profiilista enemmän täällä.

Jaahas, entäs sitten? Nyt voin olla sitten rauhassa se mitä olen, sillä minut on mitattu ja muottiin laitettu, ja ilmeisesti samakaltaisiani on maailmassa muitakin. Tästä määrittelyn osasta pidin:"A major concern for INTPs is the haunting sense of impending failure. They spend considerable time second-guessing themselves." Ainakin minä olen jahkailussa hyvä, olen aina luullut että se johtuu hämäläisestä geeniperimästäni.